Ana içeriğe atla

 







Değerli okuyucularımız.

Yapılan paylaşımlar kaynak olarak arşivlerimizde bulunanlar olduğu gibi, yayında olan çizgi roman konulu sayfalardan ve sitelerden de alınmaktadır.

Bu konuda, yapılan paylaşımlarda sayfalar zaman zaman temizlenip düzenlenmekte,  fligram ve logolar orijinalliği bozmamak adına, ya var olan muadil sayfa ile değiştirilmekte,ya da kaldırılmaktadır.

Ne emeğe saygısızlık gibi bir düşüncemiz vardır; ne de bu paylaşımlardan maddi ya da manevi çıkar sağlamak gibi bir amacımız.

Tamamı ile geçmişte kalan çizgi romana dair olan güzel anıları canlandırmak,

farklı ya da az bilinen romanları tanıtmak ve hatırlatmaktır maksadımız. 

Bu sebeple

Çizgi romana, oluşumundan paylaşımına değin emeği geçen herkese sonsuz şükranlarımızla..


Yorumlar

  1. Kaynak belirttiğiniz sürece sorun yok, üstadım... Gerçi kapaklara da müdahale etmemenizi tercih ederdim ama gene de siz bilirsiniz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öncelikle anlayışınız ve hoşgörünüz için çok teşekkür ederiz Üstat.
      Okuyucularımız içerisinde kolleksiyon ve arşiv yapan dostlarımız da bulunduğu için,elimizden geldiğince orijinale yakın sayfalar ve maceralar paylaşmaya özen gösteriyoruz.
      Siz nasıl çeviri konusunda titiz ve hassas davranıyorsanız, bizler de görseller konusunda aynı şeyi düşünüyoruz.
      Amaç güzeli,iyiyi paylaşmak ve önemlisi unutulmaya yüz tutmuş hatıralara bir selam göndermek değil mi zaten..
      Çeviri çalışmalarınızda size kolaylıklar diliyoruz.

      Sil
    2. emegi geçenlere teşekkür ederim. selamlar

      Sil
    3. Bu güzel paylaşımları yapan herkese çok teşekkür ederim..İyiki varsınız..

      Sil
  2. Ne kadar medenice , hoşgörülü yaklaşımlarınız var.
    Sizleri tebrik edkyorum.
    Ve teşekkür ediyorum.

    Bizlere hoşca vakit geçirttiniz.

    Emeği geçenler ve okuyucular, sağlık ve huzurla kalınız. Erkul



    YanıtlaSil
  3. Tesekkurler, bizleri mutlu ediyorsunuz bundan otesi olabilirmi.

    YanıtlaSil
  4. Aciklamaniza aynen katiliyorum, tesekkurler

    YanıtlaSil
  5. Su Corona gunlerinde insanlari mutlu ediyorsunuz, sizde mutlu ve guclu olun.

    YanıtlaSil
  6. Adamın dibisin atlas bey

    YanıtlaSil
  7. Emekleriniz için sonsuz teşekkürler her biri birer film senaryosu olacak bu el emeği göz nuru ölümsüz eserlerle buluşturduğunuz için ne desek az kılıyor. Ortakul yıllarımızda harçlıklarımızla alıp birbirimizle değiştirerek okuduğumuz bu romanlar bizim için çok ama çok kıymetli sağolun varolun.

    YanıtlaSil
  8. bu güzel paylaşımlarınız için teşekkür ederim ayrıca Tarkan romanlarınıda izlemek isteriz imkan dahilinde olursa seviniriz şimdiden saolun varolun

    YanıtlaSil
  9. Ufaklığımı yaşadım öğünlere geri gelmez

    YanıtlaSil
  10. Atlas bey emeğinize sonsuz teşekkürler bize nostaljiyi yaşattınız hakkınız asla ödenmez

    YanıtlaSil
  11. Gençlik gülerime döndüm sayenizde, sonsuz teşekkürler.

    YanıtlaSil

  12. Her şey çok güzel elinize sağlık Tarkan çizgi romanlarında bekliyoruz
















    Çok teşekkürler elinize sağlık Tarkan çizgi romanlarında bekliyoruz

    YanıtlaSil
  13. Okumaya yazmayı erken öğrendim ben.. ilk ne okuduğumu tahmin edin.. tom braks.. (70 ler).. evde herkes annem dahil tommiks teksas zagor mandrake kızılmaske bonanza okurdu ben çocuk ve gençken.. okumadığım zagor yok sanıyordum o yıllarda.. ama üniversite ve daha sonraki yıllarda (80 ler) ara vermek zorunda kaldım tabii ki.. uzun yıllar ben hayat mücadelesi verirken o sıralarda çizgi romanlar da gözden düşmüştü.. (90 lar) bir süre önce bu siteyi keşfettiğimde gözlerime inanamadım.. abartmıyorum cennette gibiydim.. satın almam gerekmeyen sayısız çizgi romanı bir avuç iyi insan bu çok zor ve emek isteyen işi karşılıksız yapıyor ve siteye yüklüyordu.. inanın abartmıyorum her sabah yeni bir şeyler yüklenmiş mi diye bakıyorum.. işten sonra dinlenmek için siteden her gün yeni bir macera okuyorum.. çok uzattım.. siteyi kuran emeği geçen herkese çoook teşekkür ederim. minnetle ve emeğe saygıyla..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çocukluk günlerime döndüm. Okuma yazmayı Karaoğlan'dan öğrenmiştim.

      Sil
    2. Ben de kardeşim. Hergun bu site ile uyuyorum

      Sil
  14. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  15. Verdiğiniz emek için sağolun kinova ciltlerini yayınlarsanız memnun olurum
    Tekrar başarılar dilerim

    YanıtlaSil
  16. Neden göremiyorum çizgi-romaları??

    YanıtlaSil
  17. JUDAS ın yeni serilerini hasretle bekliyoruz.
    Emeklerinize şimdiden teşekkürler.
    Saygılar sevgiler bizden.

    YanıtlaSil
  18. emeğinize sağlık,tşk.ler.67 yaşındayım,sayenizde gençliğimi yaşıyorum.

    YanıtlaSil
  19. Emeklerinize sağlık. Özverili paylaşımlarınız için teşekkürlerimizi sunuyoruz.👍 Saygılarımızla...

    YanıtlaSil
  20. Ödüm kopuyor sitenin başına birşey gelecek ve bu kaynaktan yararlanamıyacağız diye aman ha 67 yaşındayım çocukluğuma geri döndüm günde 10 saat okuyorum emeği geçen herkese teşekkür ederim Dr.Pertev ÖNÜR

    YanıtlaSil
  21. Emeklerinizin karşılığı ödenmez kıymetini bizler biliyoruz sonsuz teşekkürler.

    YanıtlaSil
  22. ilginç bir mr no serüveni. elinize emeğinize sağlık

    YanıtlaSil
  23. keşke yazmak değilde elinizi sıkmak fırsatım olsaydı,çünkü teşekkür sözcüğü yetmiyor.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

OKUMAK GÜZELDİR..

 

YOLUN AÇIK OLSUN KOCA TEKS.. IŞIKLAR İÇİNDE UYU..